Зміст

ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

Дольська О.О. Механізми нелінійної техніки мислення в просторі освіти

Курбатов С. Університет світового класу як матеріалізація ідеї елітного навчального закладу ХХІ сторіччя

ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Пономарьов О.С., Згурська М.П. Педагогічна культура викладача вищої школи як ресурс підвищення якості освіти

Кучеренко С.М., Лях Б.Г., Сичов Ю.І., Литвиненко І.І., Самчук В.В. Пано-рамно-алгоритмічний метод мотивації навчання

ГУМАНІТАРНО-ТЕХНІЧНА ЕЛІТА: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ

Гутник О.Є. Реалізація технології формування толерантності студентів-соціальних педагогів у виховній роботі

Коваль П. Формування особистості – головне завдання педагогічної діяльності під час навчально-виховного процесу

Підбуцька Н.В., Курявська О.М. Психологічне здоров’я як чинник гармонійного розвитку сучасної української молоді

ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Фурманец Б.І. Психолого-педагогічні аспекти професіоналізації майбутніх інженерів-керівників як фахівців

Романовська О.О. Організаційно-педагогічні умови підготовки конкурентноздат-ного фахівця в інженерно-педагогічному навчальному закладі

ОСОБИСТІСТЬ І СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ

Девтеров І.В. Характер соціальної комунікації в мережі Інтернет

РЕЦЕНЗІЇ

Ільїн В., Ткаченко Л. Сковорода і сучасність: до осягнення “трисонячної єдності”