Зміст

ПСИХОЛОГІЯ ОСВІТИ

Романовский А.Г. Концептуальный психолого-педагогический подход к развитию психологии личности студента в учебно-воспитательном процессе технического университета

Кудин В.А. Биологические функции эмоций

Арабаджи Т.Д., Пономарьов О.С. Психологічна резистентність спортсмена при його підготовці до постспортивного життя

Фурманець Б.І. Про психологічний алгоритм аналізу особистісних особливостей студентів як майбутніх фахівців

ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Panfilov Y. Some directions of achievement high-quality of new level of education (by experience of using modern pedagogical educational technologies in the National techni-cal university "Kharkiv polytechnic institute")

Dyshleva Y. Modern pedagogical technologies in professional training of future translators of the English language

Микитюк С.О. Ресурсний підхід у підго-товці майбутніх учителів до інноваційної діяльності

ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

Марченко О.В. Трансформація сучасного простору освіти: тенденції та пріоритети

Авшенюк Н.М. Розвиток транснаціональної вищої освіти в контексті глобалізації ринків освітніх послуг

ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Штефан Л.В. Результати дослідження сформованості інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів

Severyna N. Analysis of criterions of formation evaluation of professional competence in mathematical modelling of the future engineers-mathematicians

Брюханова Н.О., Рогуліна М.Р. Вибір способів формування змісту підвищення кваліфікації викладачів технічних дисциплін

Шаполова В.В. Роль корпоративної культури у підвищенні якості підготовки студентів-менеджерів вищого технічного навчального закладу

ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІКИ

Ворожбіт В.В. Категорія духовно-морального виховання учнівської молоді в історії вітчизняної педагогічної думки

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СУСПІЛЬНОГО РОЗВИТКУ

Сутула В.О. Забезпечення фізичного здоров’я різних верств населення – основна соціальна функція фізичної культури