Захопливі лекції та майстер-класи для школярів з Сум

  • 29
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    29
    Shares

Перші науково-популярні заходи для школярів у новому навчальному році провели 7 вересня науковці НТУ «ХПІ». Гостями Політеху стала майже сотня школярів (6-11 клас) та вчителів із сумської приватної гімназії «Просперітас». За один день вони побували на різноманітних майстер-класах та лекціях з фізики, хімії, екології, відвідали високовольтний зал НТУ «ХПІ».

Так, програма заходів складалася з таких майстер-класів:

– Workshop «Просто про складне. Фокуси науки»,
– екологічний тренінг «Сміття — хто кого?!»,
– лекція з демонстраціями «Блискавка та її секрети!»,
– майстер-клас «OMG Хімія!?! — Подумай про це».

Під час інтерактивних лекцій школярі брали участь в експериментах, ставили питання, спілкувалися з викладачами вишу. Діти прогулялися по кампусу Політеху, побували у високовольтному залі, Арсеналі Ідей Україна/Простір ідей: Science & Museums, кількох кафедрах ХПІ.

За словами організаторів, такі заходи цікаві школярам різного віку, їхнім батькам. Вони охоплюють різні сфери знань, проходять у невимушеній атмосфері. Мета — мотивація слухачів до поглибленого вивчення точних і природничих наук.

Відзначимо, що викладачі, аспіранти, студенти ХПІ регулярно влаштовують різноманітні науково-популярні заходи, використовують STEM-підхід. Інтерактивні лекції, майстер-класи, різного роду експерименти проходять на кафедрах ХПІ та у коворкінгових просторах вишу. Серед найпопулярніших подій — Канікули з Політехом, незвичайні Дні відкритих дверей, Суботи з Політехом та інші наукові фестивалі.

Фоторепортаж можна подивитися на сторінці прес-служби ХПІ в Facebook.

Розклад заходів — на сайті.

Довідка:

Абревіатура STEM розшифровується як «Science, Technology, Engineering and Mathematics» —  наука, технологія, інженерія і математика. Це взаємозв’язок і тісний контакт тих областей знань, які дозволяють дитині зрозуміти складний і вкрай цікавий навколишній світ у всьому його різноманітті. Завдяки STEM-підходу діти можуть вникати в логіку явищ, що відбуваються, розуміти їх взаємозв’язок, вивчати світ системно і тим самим виробляти у собі допитливість, інженерний склад мислення, вміння виходити з критичних ситуацій. Це — кардинально новий рівень розвитку дитини.