Карантин: Психологи ХПІ поспішають на допомогу!

Вже два тижні в онлайн режимі працює соціально-психологічна служба НТУ «ХПІ», створена для надання безкоштовної психологічної допомоги студентам і співробітникам Харківського Політеху. Для постійної комунікації був створений Telegram-канал, підписниками якого вже стали більше ста осіб. На його сторінках публікуються різні поради, матеріали для психологічної підтримки, інша корисна інформація. Також служба почала проводити особисті безкоштовні консультації для політехніків — більше 20-ти осіб вже звернулися за такою допомогою. Фахівці соціально-психологічної служби харківського Політеху — це викладачі, випускники, студенти кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами НТУ «ХПІ». Вони також організували цикл трансляцій на різні психологічні теми в мережі Instagram.

«Служба психологічної підтримки ХПІ була створена ще в листопаді 2019 року, і її співробітники надавали психологічну допомогу в основному в очному форматі. Із введенням карантину стало зрозуміло, що необхідно запускати зовсім інший формат роботи. Ось вже 2 тижні фахівці соціально-психологічної служби консультують в онлайн і офлайн форматах», — розповіла співробітниця служби, доктор психологічних наук, професорка кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами ХПІ Ніна Підбуцька. Вона зазначила, що як платформу для спілкування створили Telegram-канал, який вже має більше сотні підписників — як студентів, так і викладачів Політеху. Крім того, були опубліковані контакти психологів служби, до яких політехніки, обравши зручну для себе соцмережу (Skype, Viber, Telegram, Instagram), можуть звернутися за отриманням психологічної допомоги.

«У Telegram ми публікуємо пости на такі важливі, в сьогоднішній непростий час, теми: де знайти ресурси для психологічного і фізичного благополуччя, як перестати панікувати, знизити рівень тривожності. Наших підписників також цікавлять теми психології особистості: як мотивувати себе, розвиватися, налагоджувати ефективну комунікацію з близькими тощо. Говорячи безпосередньо про психологічну консультацію, за два тижні її отримали понад 20 осіб, більшість з них — студенти. Серед тем таких сесій — внутрішні конфлікти, проблеми взаємин із протилежною статтю, втрата сенсу життя, образа на батьків, підвищена тривожність, страх за себе і близьких, страх публічних виступів, ревнощі у відносинах, проблеми із соціумом, питання, як уникнути спустошення, як мотивувати себе до дистанційного навчання, як бути в гарному настрої, як прожити карантин не в «дні бабака» і багато іншого», — сказала Ніна Підбуцька.

Також фахівці психологічної служби ХПІ запустили цикл трансляцій в соцмережі Instagram, і перша з них була присвячена темі пошуку психологічних ресурсів.

«Ми бачимо, що зараз люди потребують психологічної підтримки, що є запит на таку допомогу. Тому, у нас в планах — запис нових відео, створення корисного контенту для підписників Telegram-каналу, з огляду на їхні запити і хвилюючі їх теми», — зазначила доктор психологічних наук Ніна Підбуцька.

Довідка:

Психологічну консультацію, в рамках Соціально-психологічної служби ХПІ, надають: викладачі кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами ХПІ — доктор психологічних наук, професор Ніна Підбуцька, кандидат психологічних наук, доцент Анастасія Книш, студенти старших курсів кафедри, які пройшли спеціальну сертифікацію в галузі різних видів консультування, випускники кафедри, які мають досвід надання психологічної допомоги. Багато з них успішно закінчили курси в Центрі лідерства НТУ «ХПІ»: «Тренерська майстерність практичного психолога», «Лідерство — рушійна сила особистісного і професійного психолога».