У ХПІ стартував факультатив з основ створення комп’ютерних 3D-ігор

24 жовтня в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» відбулося перше заняття факультативу «Основи створення комп’ютерних 3D-ігор». Більше 65 студентів з 13 факультетів університету почали освоювати технології розробки анімованих 3D-моделей, які стануть головними героями їхніх власних комп’ютерних ігор.

Організатор факультативу — науково-студентський гурток «Комп’ютерні інженери» факультету комп’ютерних та інформаційних технологій НТУ «ХПІ».

Як зазначає керівник гуртка, професор кафедри обчислювальної техніки та програмування ХПІ Ольга Козіна, основна мета факультативу в тому, щоб дати студентам, які навчаються на будь-яких спеціальностях, додаткові базові навички і вміння, а також перевести ігровий інтерес студентів ХПІ в площину реалізації власних ідей.

На учасників чекають ще 25 занять, які відбудуться протягом двох з половиною місяців. За цей час запрошені тренери-практики познайомлять їх з алгоритмами створення 3D-моделей і можливостями спеціальних пакетів 3D Max, Marmoset Toolbag, ZBrush, xNormal, Substance painter для їх реалізації і анімації. Також студентів очікує реалізація ігрової механіки з 3D-моделями в середовищі Unity.

Підсумки навчання підіб’ють у середині грудня 2017 року, коли слухачі факультативу представлять власну комп’ютерну 3D-гру.