Студенти ХПІ вирішували бізнес-задачі міжнародного рівня

НТУ «Харківський політехнічний інститут» став одним з перших вишів в Україні, який взяв участь в глобальному консалтинговому проекті з міжнародного бізнесу «Х-Сulture». ХПІ представляли студенти Начально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу. Вони виступили онлайн-консультантами та розробили бізнес-план, спрямований на збільшення кількості споживачів для різних зарубіжних компаній.

Студентки III курсу англомовної бакалаврської програми «Міжнародний бізнес» НТУ «ХПІ»: Антуанелла Адамкевич, Олександра Бандуровська, Тетяна Вяткіна, Катерина Смагло, Марія Скляр та Олександра Шиляєва стали учасниками міжнародного проекту «Х-Сulture» в рамках навчального курсу професора кафедри міжнародного бізнесу та фінансів Тараса Данька «Управлінські навички в міжнародному бізнесі». Вони отримали можливість попрацювати спільно зі студентами Copenhagen Business School, University of Oklahoma, The City University of New York, Istanbul Bilgi University та ін. Інтернаціональною віртуальною командою вони вирішували проблеми міжнародного бізнесу, які були представлені реальними компаніями. Їх завданням була розробка плану зі збільшення кількості споживачів для таких компаній, як Lady Bay Resort (Австрія), OGG (Бразилія), Culturally (Китай), Kimray (США) тощо.

Перевагою участі в проекті «X-Culture» є формування у студентів практичних умінь, необхідних для повноцінного вивчення дисциплін в сфері міжнародного бізнесу, проведення наукових досліджень і подальшої професійної діяльності в цьому напрямку.

Довідка:

X-Culture — партнерство понад 600 викладачів бізнесу з 250 університетів. Більш 60000 студентів з різних країн світу вже взяли участь в ньому. Студенти потрапляють в глобальні віртуальні команди по 5-6 учасників і всі вони з різних країн. Вперше «X-Culture» був запущений в 2010 році в університеті Північної Кароліни (Грінсборо, США).