Понад три тисячі школярів відвідали Осінні канікули з ХПІ-2022

У НТУ «ХПІ» завершилися «Осінні канікули з Політехом: Вікторини в Kahoot», які відбувалися з 24 по 28 жовтня онлайн у Telegram. Учасниками циклу освітніх вікторин стали понад 3000 учнів шкіл і технікумів. Протягом п’яти днів для них провели 29 пізнавально-розважальних ігор на теми: технології, IT, бізнес, фізика, хімія, іноземні мови та ін. За підсумками було визначено переможців у номінаціях «Онлайн» та «Домашнє завдання». Автори програми Канікул з Політехом — молоді вчені ХПІ.

Починаючи з 24 жовтня, і до кінця тижня політехніки проводили онлайн пізнавальні вікторини на платформі Kahoot! Викладачі ХПІ розкривали українським школярам мовні таємниці, ідеї на мільйон, руйнували екологічні міфи, говорили про енергетику, бізнес, машини, маркетинг, енергозбереження тощо. Всього було проведено 29 онлайн-освітніх вікторин. Учасники могли пройти тести у будь-який зручний час. Після завершення трансляції, було доступне посилання на вікторину. Програма Канікул та завдання були розроблені молодими вченими Харківського Політеху для учнів шкіл, їхніх батьків та вчителів.

В останній день івентів організатори назвали найкращих учасників. У номінації «Онлайн» перше місце виборов Денис Федоров, на рахунку якого сім перемог. Також із результатом у «п’ять перемог» відзначили учасника Соболя. У номінації «Домашнє завдання» — гра за посиланням — найкращими стали одразу троє: Sergey M, Arianna, Visconti. На всіх переможців чекають призи.

Довідка:

Проект «Канікули з Політехом» стартував восени 2017 року. Його організатори та спікери — викладачі, аспіранти, студенти різних кафедр НТУ «ХПІ». У період шкільних канікул для дітей готується програма з різноманітних заходів: майстер-класів, воркшопів, інтерактивних ігор та лекцій, лабораторних робіт, демонстрацій, дослідів. Гостями Канікул стають не лише діти, а й дорослі: їхні батьки, вчителі. Головна ідея проекту — показати хімію, фізику, математику, інші технічні спеціальності цікаво, зацікавити дітей займатися наукою у майбутньому.

Kahoot! — ігрова навчальна платформа (розроблена у 2013 р.), яка використовується у школах та інших навчальних закладах, складається з каталогу ігор: «Kahoots», кожна з яких є вікториною, яка містить питання з кількома варіантами відповідей. Автор платформи — Норвезький університет природничих та технічних наук.