www.kpi.kharkov.ua - /archive/Conferences/Стратегії інноваційного розвитку економіки України проблеми, перспективи, ефективність/2010/S2/


[В родительский каталог]

06.05.2014 12:38 202865 ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА.pdf
06.05.2014 11:04 204149 ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ПРОБЛЕМИ.pdf
06.05.2014 12:19 217111 ВИКОРИСТННЯ ТОЧКИ БЕЗЗБИТКОВОСТІ ПРИПЛАНУВАННІ.pdf
06.05.2014 12:33 211716 ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ.pdf
06.05.2014 12:36 201553 ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА ТА МАРКЕТИНГ.pdf
06.05.2014 10:56 207050 ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОГО.pdf
06.05.2014 12:34 208389 ЗМЕНШЕННЯ ВИТРАТ ПРИ ПРОВЕДЕННІ КАПІТАЛЬНИХ.pdf
06.05.2014 10:56 202384 ИННОВАЦИИ КАК ВЕДУЩИЙ ФАКТОР.pdf
06.05.2014 12:34 209206 ИННОВАЦИИ КАК ФАКТОР ПОВЫШЕНИЯ.pdf
06.05.2014 11:16 206717 ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНТЕГРИРОВАННЫХ МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ НА ПРЕДПРИЯТИИ.pdf
06.05.2014 11:29 205714 КОБРЕНДИНГ КАК ИНСТРУМЕНТ.pdf
06.05.2014 11:49 205789 КОМПЛЕКС ПРЯМОГО МАРКЕТИНГА И ЕГО ЭФФЕКТИВНОСТЬ.pdf
06.05.2014 12:39 207594 КОНКУРЕНТОУТВОРЮЮЧИ ФАКТОРИ.pdf
06.05.2014 10:54 154062 МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ.pdf
06.05.2014 12:05 209050 МАРКЕТИНГОВІ КАНАЛИ РОЗПОДІЛУ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ АКТИВ.pdf
06.05.2014 12:39 207108 МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМСТВ ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ.pdf
06.05.2014 11:28 206662 МОДЕЛЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ.pdf
06.05.2014 10:55 202476 МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ В КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ.pdf
06.05.2014 11:30 273054 НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ.pdf
06.05.2014 12:39 155711 ОБОРОТНИЙ КАПІТАЛ ЯК ІНДИКАТОР ЕФЕКТИВНОСТІ.pdf
06.05.2014 11:14 214009 ОПТИМІЗАЦІЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ.pdf
06.05.2014 12:18 221125 ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ЗМІНИ ЛІКВІДНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.pdf
06.05.2014 12:34 154514 ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ РИЗИКУ.pdf
06.05.2014 12:30 201056 ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ.pdf
06.05.2014 12:40 204349 ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА.pdf
06.05.2014 10:59 207931 ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ КАК ОДИН ИЗ ЭЛЕМЕНТОВ.pdf
06.05.2014 11:38 276369 ПОСЛІДОВНІСТЬ ЗАХОДІВ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ.pdf
06.05.2014 10:59 171147 РІЗНОМАНІТНІСТЬ ВИЗНАЧЕНЬ ТЕРМІНУ «ЛОГІСТИКА».pdf
06.05.2014 12:35 154205 РАСКРУТКА БРЕНДА.pdf
06.05.2014 11:38 207256 РОЛЬ АМОРТИЗАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ.pdf
06.05.2014 12:20 156750 РОЛЬ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ КОМПАНІЇ.pdf
06.05.2014 12:03 207455 РОЛЬ ЧЕЛОВЕЧЕСКОГО ФАКТОРА В РАЗВИТИИ ОРГАНИЗАЦИИ.pdf
06.05.2014 12:35 206295 СКЛАД ЕКОНОМІЧНОЇ СТІЙКІСТІ ПІДПРИЄМТСВА.pdf
06.05.2014 10:56 209121 СТАНОВЛЕННЯ СВІТОВОГО БРЕНДІНГУ.pdf
06.05.2014 12:39 202398 СТРАТЕГІЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ.pdf
06.05.2014 10:55 203343 СТРАТЕГІЯ, ЯК ОСНОВНИЙ НАПРЯМОК ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ.pdf
06.05.2014 10:57 201491 СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА.pdf
06.05.2014 10:59 207070 ФОРМУВАННЯ КАПІТАЛУ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ.pdf
06.05.2014 10:59 159870 ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ.pdf
06.05.2014 11:39 208551 ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ.pdf