У ХПІ викладачі українських вузів захищали свої нові дистанційні курси

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

У грудні в НТУ «ХПІ» пройшов захист і демонстрація дистанційних курсів, розроблених викладачами університетів України в рамках відкритого онлайн навчання «Технологія розробки дистанційних курсів».

Даний безкоштовний курс був проведений Проблемною лабораторією дистанційного навчання (ПЛДН) ХПІ. Протягом 10 тижнів зареєстровані учасники вивчали методологію створення дистанційних курсів з щотижневих вебінарів.

Понад 200 викладачів різних регіонів країни були слухачами дистанційного курсу, половину з них становили представники ХПІ. Для політехніків додатково проводилися щотижневі семінари та консультації.

У своїх роботах слухачі використовували широко поширену в університетах України середу Moodle 2.9, а також додатково навчилися застосовувати та впровадили в свої курси карти пам’яті, інфографіку, самостійно створене відео.

Захист робіт показав, що викладачі-учасники творчо підійшли до планування дистанційного навчального процесу та дизайну інформаційних матеріалів.

Всього було розроблено та захищено 12 робіт, серед яких дистанційні курси для абітурієнтів («Фізичне виховання», викладач Л.Азаренкова, «Соціологія для абітурієнтів», доцент І.Доля, «Геометричне моделювання та графічні ІТ», професор І.Адашевска), для студентів першого/другого року навчання («Маркетинг», доцент В.Кобелев, «Енергетичний менеджмент», викладач С.Федорчук), курси для магістрів («Основи філософії», професор О.Дольська) і курси для студентів-іноземців («Введення в биологию», доцент Н.Семяннікова, «Графіка», доцент Ю.Гаврілюк).

Організатори особливо відзначили актуальність дистанційного курсу «Основи інформаційної культури» співробітниці бібліотеки ХПІ С. Костроміної. Він дозволяє навчити користувачів навичкам роботи в сучасній бібліотеці, мережевих електронних каталогах, репозитаріях.

Довідка:

Відкритий безкоштовний дистанційний курс «Технології розробки дистанційного курсу» охоплює такі теми: Система проектування навчання; Визначення цілей курсу; Презентація курсу; Проектування змісту; Оформлення тексту; Інструменти дистанційного навчання; Якість дистанційного навчання; Тестування; Спілкування в дистанційному навчанні; Оцінювання.