В Україні стартувала інформаційна кампанія щодо важливості вивчення англійської мови

Міністерство інформаційної політики України розпочало загальнонаціональну інформаційну кампанію «Вивчай англійську».

Мета кампанії — зробити серед українців вивчення іноземних мов певним модним спрямуванням, оскільки знання іноземної мови має бути не метою, а інструментом до використання всіх можливостей.

https://youtu.be/DxBNaVk5KuI

Кампанія  передбачає розповсюдження лайтбоксів, відеороликів. До розповсюдження матеріалів кампанії долучилася Go Global, за ініціативи якої 2016 рік було оголошено Роком англійської мови в Україні. За даними Taylor Nelson Sofres (TNS), однієї з провідних світових компаній з дослідження ринків і ринкової інформації, саме в 2016 році 34 % українців почали вивчати англійську. Очікуване охоплення — 70% цільової аудиторії.