Вчені розказали про успіхи ХПІ в сфері STEM-освіти

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Представники Центральної приймальної комісії НТУ «ХПІ» взяли участь у Всеукраїнській інтернет-конференції «Сучасні освітні тенденції: STEM, STEAM та учнівські проекти». Організатор заходу – проект «На урок», спрямований на розвиток потенціалу вчителів та розповсюдження інформації про новітні підходи у шкільній освіті. Мета заходу – популяризація STEM- (англ. Science, Technology, Engineering and Mathematics) і STEAM-освіти (англ. Science, Technology, Engineering, Art and Mathematics) як важливого елемента науково-орієнтованої освіти.

Досвідом харківських політехніків у сфері STEM-освіти з освітньою спільнотою поділилися доцент кафедри органічного синтезу та нанотехнологій Сергій Петров  та старший викладач кафедри українознавства, культурології та історії науки Сергій Радогуз. Вони виступили з двома доповідями: «Мотиваційна лекція «Як полюбити хімію за 40 хвилин» та «Досвід організації масштабних STEM-заходів».

Загалом, на конференції обговорювалися важливі питання щодо впровадження STEM у початковій школі та у гуманітарні дисципліни, застосування проектного навчання, пошуку коштів для проведення науково-пізнавальних заходів та багатьох інших тем.

Довідка:

НТУ «ХПІ» активно підтримує і проводить заходи, засновані на підходах STEM-освіти та спрямовані на популяризацію природничих, інженерних і технологічних наук серед дітей та юнацтва.

Вчені ХПІ і запрошені закордонні експерти регулярно проводять майстер-класи, воркшопи, інтерактивні лекції та розвиваючі ігри для дітей і молоді, в тому числі, у сфері популяризації STEM-освіти (#STEMCampSchool, Канікули з Політехом, Суботи з Політехом, Дні науки, Міжнародний день світла та інші).  Регулярність проведення заходів і тематичне розмаїття призвело до виділення окремих напрямків: клуби юного еколога і машинобудівника; їстівна і косметична хімія; фізика; відновлювальна енергетика; мехатроніка; робототехніка; школи лідерства, фінансової грамотності тощо.