16 листопада — друга онлайн-лекція від американського бізнес-експерта Ріка Расмуссена

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Професор Каліфорнійського університету Берклі Рік Расмуссен (Rick Rasmussen) проведе другу онлайн-лекцію «Building Something Customers Want, a.k.a. Finding Problem-Solution Fit» для студентів НТУ «ХПІ». Американський експерт розповість про маркетингові дослідження, які необхідні для перевірки бізнес-ідеї в умовах ринку. У межах заходу слухачі зможуть поставити запитання лектору і навіть коротко обговорити свої бізнес-ідеї. Мова лекції — англійська. Формат проведення — онлайн на базі платформи Zoom.

Зазначимо, що 9 листопада професор Расмуссен провів для студентів НТУ «ХПІ» першу онлайн-лекцію — «Introduction to Entrepreneurial Frameworks». Під час заходу слухачі дізналися про використання на практиці кращих сучасних підходів до «розвитку споживача» (Customer Development) і так званого «дисциплінованого підприємництва» (Disciplined Entrepreneurship), а також історію їхнього виникнення.

Рік Расмуссен є експертом з інновацій, інвестицій, менеджменту та підприємництва, ментором Європейської академії інновацій (European Innovation Academy), еō Business Incubators.

Організатор — кафедра менеджменту та оподаткування НТУ «ХПІ» за підтримки ректора університету Євгена Сокола та проректора з міжнародних зв’язків Геннадія Хрипунова.

Дата та час: 16 листопада, 15:30 – 17:00

Посилання на Zoom-конференцію:

https://us02web.zoom.us/j/8499335318?pwd=QXVpS3pVajZUSC96NGZFY3ZjSUtIdz09

Meeting ID: 849 933 5318

Passcode: 4XQbAg