Харківський Політех створив для майбутніх студентів інтелектуального чатбота, покликаного допомогти абітурієнтам швидко й із зацікавленням обрати спеціальність в НТУ «ХПІ». Щоб кожен охочий зміг краще розібратися в роботі бота, ХПІ презентував мультфільм, в якому наочно демонструє функціонування профорієнтаційного тесту та інтерактивного ШІ-опитувальника. Переглянути відео та дізнатися більше про нову розробку Харківського Політеху з Ніною та її помічником можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=W-W1od7JtXM
Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» розробив інтелектуального чатбота, покликаного допомогти школярам та абітурієнтам у виборі майбутньої спеціальності. Вебзастосунок поєднує в собі адаптивний опитувальник та технології штучного інтелекту. Фахівці НТУ «ХПІ» спеціально підібрали запитання, пов’язані з інтересами школяра. Вони поступово змінюються в залежності від відповідей і навіть тону абонента. ШІ-бот, на основі спілкування, не тільки надає список спеціальностей, які можуть зацікавити, а й розповідає про особливості навчання в «НТУ» ХПІ. Разом з тим користувачу пропонується попередньо пройти тест і дізнатися загальні можливі напрями професійної діяльності.
Наразі експерти ХПІ виклали відеоогляд своїх розробок, у якому за 3 хвилини демонструється робота обох застосунків. Користувача зустрічає школярка Ніна, що вагається щодо вибору спеціальності. На допомогу дівчині з’являється робот-помічник та роз’яснює перші дії. Щоб розпочати тест, потрібно вказати електрону пошту, вік та стать. Далі користувач проходить коротке опитування у форматі «так/ні» та отримує декілька варіантів професій на основі відповідей. Наступний важливий крок – обрати напрям навчання в університеті. Для цього Ніна звертається до ШІ-бота. Він допомагає їй розібратися в своїх фахових пріоритетах. Бот опрацює надану інформацію, та навіть манеру письма, й адаптується до кожного абонента. Тепер Ніна знає, які професії їй найбільше підходять, а також отримала повний список дотичних до них дисциплін НТУ «ХПІ».
Інструмент підтримує українську мову, а в майбутньому планується додати й англійську. Користувач може не лише відповідати на запитання, а й самостійно звертатися до чатбота з додатковими запитами. Слід відзначити, що він не замінює повноцінну консультацію у приймальній комісії, а лише доповнює її, та спрощує профорієнтаційний етап для абітурієнтів із тимчасово окупованих територій або тих, хто не має змоги відвідати університет особисто.
Сервіси доступні за посиланнями:
- Інтелектуальний чат-бот – твій кар’єрний консультант: https://khpi-career-chatbot.vercel.app
- Інтерактивне опитування з ШІ-генерацією порад: https://khpi-career-advisor.vercel.app
- Мультфільм можна подивитися ТУТ.