Кінь, який мчить до перемоги: БК «Політехнік» презентував новий фірмовий стиль

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Харківський баскетбольний клуб БК «Політехнік» змінив назву, логотип, емблему та форму. Новий фірмовий стиль презентували директор клубу Валентин Кулібаба та комерційний директор Кирило Нагорний на прес-конференції 5 грудня.

«Зміни відбулися тільки в кращу сторону. Для того, щоб команда грала на такому високому рівні як Суперліга, звичайно, потрібні певні ресурси. Саме з цим і пов’язаний ребрендинг клубу», — прокоментував Валентин Кулібаба.

У сезоні 2017/18 БК «Політехнік» буде виступати під назвою БК «Авантаж–Політехнік» (Харківська інвестиційно-будівельна компанія «Авантаж» — спонсор баскетбольного клубу). За словами Кирила Нагорного, слово «авантаж» (від франц. аvantage) означає рух вперед, перевагу, перевагу над суперником. «У новій назві ми підкреслили, як минулі перемоги клубу, так і курс на нові досягнення», — підкреслив він.

Трансформація відбулася і з емблемою клубу: тепер кінь, який мчить до перемоги, буде створювати його образ.

Відзначимо, другий сезон ігор у чемпіонаті Суперліги призвів до змін у тренерському та командному складі клубу. Значною мірою команда посилилася легіонерами з Сербії та США (Нікола Вуйович і Бо Джейк Барнс) і українськими гравцями.

Тепер у команди з’явилися спонсори, які сприяють розвитку клубу. Його також підтримують: ректор НТУ «ХПІ» професор Євген Сокол, Харківська міська рада, Харківська облдержадміністрація.

Нове лого, назва і форма — лише початок великих змін у проекті. Клуб додав в свою структуру комерційний відділ, головним завданням якого є залучення людей до цього виду спорту.

«Ми робимо все, щоб якомога більше харків’ян ходили на наші матчі. Кількість вболівальників повинна тільки збільшуватися, адже баскетбол — це непростий спорт. Від високої швидкості атак і спритності гравців, точних кидків і красивих данків неможливо відвести погляд», — зазначив Кирило Нагорний.