Стартап студентів ХПІ: Нові технології для сучасної архітектури

Харківські політехніки розробили технологію виробництва елітної лицьової цегли та керамічної черепиці з декоративним металевим покриттям. Такий варіант класичних будматеріалів дозволить використовувати їх у будівництві та для створення інтер’єрів у стилі хай-тек. Автори стартапу «Space Ceramic» — студенти Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки ХПІ Олександр Педасюк, Микола Довбиш, а також їхній технічний консультант, зав. кафедри загальної електротехніки ХПІ Костянтин Коритченко.

Технологія забезпечує високу продуктивність в покритті алюмінієм, міддю та іншими металами поверхонь та низьку вартість продукту, що виробляється, порівнюючи з аналогами. Тому для її реалізації команда зосередилися на пошуку товарів, які спрямовані на ринок масового виробництва. «ХПІ об’єднує різні технологічні напрями, включаючи потужні школи кераміки і матеріалознавства, які й наштовхнули нас на ідею про застосування розробленого методу напилення для покриття керамічних виробів. Успішному розвитку стартапу сприяло залучення висококваліфікованих технічних фахівців, економістів і маркетологів ХПІ. Тепер наша команда розрослася до 12-ти осіб», — розповів автор стартапу, зав. кафедри загальної електротехніки ХПІ Костянтин Коритченко.

Зараз команда бере участь в освітньо-стипендіальній програмі CIG R&D LAB, яка діє на підставі угоди про співпрацю ХПІ з Chernovetskyi Investment Group. Надалі творці стартапу «Space Ceramic» бачать можливість взаємодії з великими виробниками лицьової цегли в Україні. «Великий розвиток наш стартап отримав в рамках цієї програми. Ми сформували логотип майбутньої компанії, оптимізували склад команди за розподілом функцій, провели дослідження ринку і визначили подальші кроки в практичній реалізації стартапу. Ми впевнені, що наша продукція в найближчі роки вийде на ринки Європи, Америки та Азії», — поділився планами Костянтин Коритченко.