ХПІ презентував новий формат профорієнтаційної роботи зі школярами

11 жовтня у Навчально-науковому інституті соціально-гуманітарних технологій відбулося відкриття інтерактивного простору для школярів, які прагнуть глибше ознайомитися зі спеціальностями та напрямами підготовки інституту. Організатори сподіваються, що цей освітній осередок стане постійним майданчиком для зустрічей, що проводитимуться раз на два тижні у форматі офлайн, створюючи умови для безпосереднього спілкування, навчання та професійного самовизначення майбутніх абітурієнтів.

Під час першої зустрічі простір гостинно прийняв учнів середніх шкіл та їхніх батьків, які виявили щирий інтерес до освітніх програм і наукових напрямів Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій. Атмосфера заходу поєднала в собі пізнавальність, інтерактивність та відкритість до спілкування. Велику увагу було приділено практичній складовій заходу. Команда HumanTechLab підготувала для учасників низку інтерактивних завдань та наукових ігор, які допомогли школярам побачити, як гуманітарні науки поєднуються із сучасними технологіями, а також відчути себе частиною наукової спільноти. Такі активності не лише сприяли розвитку критичного мислення та командної роботи, а й дозволили учасникам побачити прикладне значення гуманітарних дисциплін у реальному житті.

Після завершення основної програми відбулася екскурсія територією Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (НТУ «ХПІ»), під час якої гості змогли ознайомитися з історією університету, його архітектурними пам’ятками та науковими досягненнями. Школярі мали можливість відчути атмосферу студентського життя та дізнатися більше про можливості, які відкриває навчання у Харківському Політеху.

Довідка: 

HumanTech Lab — гурток при Навчально-науковому інституті соціально-гуманітарних технологій НТУ «ХПІ», який об’єднує школярів, студентів і молодь, зацікавлену у перевтіленні суспільних і гуманітарних ідей через технології. Його учасники вірять, що соціальні виклики — від змін клімату до інклюзивності — потребують не лише співчуття й гуманітарного знання, але й інноваційного мислення, технологічного інструментарію та спільної дії.

Поділитись: