Політехніки представили свої варіанти комп’ютерних ігор

  • 22
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    22
    Shares

В НТУ «ХПІ» вручили сертифікати 16 випускникам першого факультативу «Основи створення комп’ютерних 3D-ігор». Серед учасників — студенти різних факультетів вишу, які презентували розроблені 3D-моделі персонажів і частини рівня гри в Unity. Факультатив включав 26 занять і тривав два з половиною місяці.

Організатор факультативу професор кафедри обчислювальної техніки та програмування НТУ «ХПІ» доцент Ольга Козіна каже, що мета заходу — оцінити і розширити можливості студентів і школярів: «Створення комп’ютерних ігор — дуже складна справа. І ми у факультативі торкнулися тільки двох частин: створення 3D-моделей і програмування рівнів», — зазначила вона.

Крім цього, доцент ХПІ Ольга Козіна вважає, що такий проект надає можливість учасникам познайомитися з різними людьми. «Потрібно створювати середовище, де студенти абсолютно різних напрямків можуть спілкуватися. Ви знаєте, для стартапів і в таких комплексних проектах, важливо знайти команду. Один — носій ідеї, але рідко він може зробити все. Йому потрібні товариші, які будуть допомагати з різними навичками. Також це дозволяє створити собі портфоліо», — розповідає професор кафедри обчислювальної техніки та програмування Ольга Козіна.

За словами організаторів, учасниками цього курсу стали 67 осіб, більшість з яких студенти початкових курсів ХПІ. Факультатив складався з інтенсивних занять — п’ять годин лекційного і практичного матеріалу на тиждень, а також домашні завдання. Такий насичений графік і складність завдань «відсіяли» деяку кількість учасників, і до фіналу дійшли 16 осіб.

Так, тренерами були обрані студенти-магістри факультету комп’ютерних та інформаційних технологій НТУ «ХПІ» Максим Савичев і Ігор Прокоп’єв, які раніше брали участь в інших проектах і є вже професіоналами у своїй сфері. Вони відзначили, що всі учасники добре впоралися із завданнями, хоча серед них були представники спеціальностей, не знайомих з таким напрямком.

Другий тренер і студент 6-го курсу ХПІ Ігор Прокоп’єв зазначає, що це новий рівень розвитку для студентів: «Проект був розділений на дві частини. У першій — студенти вчилися робити 3D-моделі, анімувати їх, а в другій — втілювати їх у гру. Приємно було бачити, коли хтось збирає рівні, причому не такі, як ми робили на заняттях, а доповнює їх чимось своїм», — сказав він.

Учасниця студентка 2-го курсу факультету комп’ютерних та інформаційних технологій НТУ «ХПІ» Анна Семенова поділилася, що факультатив допоміг їй розвитися у сфері дизайну: «Дуже сподобалося. Це цікаво — створювати низько-, високополігональні 3D-моделі, втілювати ідеї. У мене був динозавр, який збирав ключики, що відкривали двері для проходу на новий рівень. Ми писали різні «рушії» для того ж руху динозаврів, фігурок на нашому рівні. Завдяки тренерам все вийшло дуже добре, і ми все встигали робити», — розповіла студентка Анна.

Студент 1-го курсу факультету комп’ютерних та інформаційних технологій ХПІ Ігор Рудаков зазначив, що факультатив розвинув його навички дизайнера і програміста: «Я, дійсно, зацікавився комп’ютерними іграми ще дуже давно. Але курси платні, і не завжди виходило поєднувати з навчанням у школі. А тут, крім того, що вони безкоштовні, так ще й інформативні», — розповів Ігор.

Декан факультету комп’ютерних та інформаційних технологій НТУ «ХПІ» професор Микола Заполовський і завідувач кафедри обчислювальної техніки та програмування професор Сергій Семенов привітали всіх учасників з успішним завершенням проекту та анонсували відкриття на факультеті комп’ютерних та інформаційних технологій НТУ «ХПІ» нової спеціалізації —програмування мобільних засобів і комп’ютерних ігор. «Не дивлячись на ваше завантаження, ви знайшли мотивацію ходити на курси. Я дуже сподіваюся, що ці знання вам допоможуть й надалі. З огляду на ваші результати на цих курсах, ми відкриваємо з наступного року нову спеціалізацію по створенню комп’ютерних ігор», — резюмував завідувач кафедри обчислювальної техніки та програмування Сергій Семенов, відзначаючи популярність такого напрямку у IT-сфері.