Економіка та маркетинг

Сисоєв Володимир Вікторович Завiдувач кафедри

Сисоєв Володимир Вікторович

Сайт кафедри

Про кафедру

На кафедрі здійснюється підготовка за спеціальностями галузей знань:

05 «Соціальні та поведінкові науки»:

  • 051 «Економіка» (освітні програми бакалаврського та магістерського рівнів «Економіка»);

07 «Управління та адміністрування»:

  • 075 «Маркетинг» (освітні програми бакалаврського та магістерського рівнів «Маркетинг»);
  • 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (освітні програми бакалаврського та магістерського рівнів «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»).

За 35-річну історію існування кафедрою підготовлено понад 1200 висококваліфікованих маркетологів і економістів, які працюють на різних посадах в  усіх галузях господарства, на підприємствах різних форм власності, в державних органах виконавчої влади, правоохоронних органах, вищих навчальних закладах та громадських організаціях.

Сьогодні кафедра має потужний освітній та науковий потенціал, що дозволяє ефективно вирішувати нові складні завдання з розвитку і вдосконалення системи підготовки висококваліфікованих фахівців з економіки і маркетингу відповідно до сучасних вимог освіти, науки, ринку, суспільства та держави.

Підготовку фахівців здійснює професорсько-викладацький склад, в якому є 4 докторів наук і професорів, 15 доцентів і кандидатів наук. Більшість викладачів вільно володіють однією іноземною мовою і пройшли стажування в відомих вітчизняних та іноземних університетах.

Конкурентні переваги підготовки фахівців на нашій кафедрі:

  • ґрунтовна фундаментальна та базова професійна  підготовка;
  • високоякісне практично-орієнтоване навчання;
  • використання новітніх методів навчання та інформаційно-комп’ютерних технологій;
  • розвинені партнерські відносини з бізнес-структурами і університетами України та Європи;
  • міжнародна студентська мобільність;
  • індивідуальний підхід  до кожного студента;
  • залучення студентів до наукової роботи;
  • вивчення двох іноземних мов (для конкурсних пропозицій «Міжнародний маркетинг» та «Логістика та митна справа»).

Науковi напрямки

  • еекономічні проблеми науково-технічного прогресу;
  • стратегічний розвиток підприємства;
  • економічна оцінка інновацій;
  • економічна безпека підприємства;
  • розвиток маркетингових комунікацій;
  • управління брендом;
  • маркетингова логістика;
  • управління ланцюгами постачання
    та інші.

Випускаючi спецiaльностi та спеціалізації

  • спеціальність 051 «Економіка»:
    конкурсні пропозиції:
    «Економіка та організація бізнесу»;
    «Економіка підприємств сфери послуг»;
  • спеціальність 075 «Маркетинг»:
    конкурсні пропозиції:
    «Рекламний бізнес»;
    «Міжнародний маркетинг»;
  • спеціальність 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»:
    конкурсна пропозиція:
    «Логістика та митна справа».