ХПІ організував Всеукраїнський ІТ кубок «Харківське триборство»

В Харківському Політеху нагородили переможців та призерів змагань Всеукраїнського ІТ кубку НТУ «ХПІ» «Харківське триборство».  Особливостями ІТ кубку стало поєднання теорії та практики з трьох предметів: програмування, математики та англійської мови. В онлайн-випробуваннях взяли участь майже чотириста старшокласників  із 22-х міст країни. Чемпіони та призери турніру отримали цінні подарунки та грошові сертифікати від провідних українських ІТ компаній та інтернет-магазинів.  ІТ кубок влаштували  три кафедри  Харківського Політеху: кібербезпеки; комп’ютерної математики і аналізу даних; іноземних мов. Захід організований вперше в історії НТУ «ХПІ».

З привітальним словом до переможців та призерів ІТ кубку НТУ «ХПІ» звернувся ректор університету професор Євген Сокол: «Приємно сьогодні бачити таку велику кількість талановитої молоді! Впевнений, що кожному з вас хотілося досягти перемоги у цьому змаганні, яке дозволило оцінити вам свої можливості та рівень знань. Ви розумієте, що треба багато зробити, щоб їх вдосконалити. Попереду у вас довгий шлях: успішно закінчити школу, вступити до університету, де отримаєте престижну професію, і далі рухатися до своєї мети. А вона у вас одна – стати висококласними IT спеціалістами! Участь у «Харківському триборстві», яке ми започаткували, дозволить вам наблизитись до цього. Головне, щоб у майбутньому ви отримали якісну компʼютерну, математичну та мовну підготовку. Я висловлюю велику повагу вашим вчителям, які зараз багато роблять для того, щоб ваші мрії здійснилися!». За словами ректора, фірми-спонсори, які підтримали проведення ІТ кубка НТУ «ХПІ», мають свої філіали в Україні та за кордоном. Вони  дуже зацікавлені у висококласних спеціалістах. І це є прекрасним стимулом для учасників змагань вже зараз почати будувати свою успішну професійну карʼєру.

Так, протягом тижня  учасники ІТ турніру навчалися, писали програми та тести з математики, відповідали на питання з англійської мови. Всі вони проявили наполегливість, запал та бажання стати кращими. Відзначимо, що команди були розподілені у двох лігах. В першій змагалися учні фізико-математичних класів, у другій – класів загального профілю.

Організатори Всеукраїнського ІТ кубка ,перш за все ,ставили на меті збільшити загальний рівень комп’ютерної та математичної підготовки старшокласників України, передати учням теоретичний та практичний матеріал з високою академічною цінністю, допомогти старшокласникам зорієнтуватися в IT-спеціальностях, познайомити їх з IT компаніями та технічною освітою тощо.

Отже, абсолютними переможцями у першій лізі стали: 1-е місце – команда «Pes_HIMARS» (Харківський академічний ліцей №45), 2-е місце посіла команда «BSM_Coders» («Авторська школа Бойко», Харків), 3-є – «NotFromKremenchuk» (Науковий ліцей «Політ», Кременчук).  У другій лізі найсильнішою виявилася команда «Cyber-150» (Харківський ліцей №150), 2-е місце зайняла «Feature» (Харківський ліцей №167), 3-є – «Zaporizhzhia CyberTeam» (Хортицький академічний ліцей, Запоріжжя).

Переможці та призери отримали кубки, дипломи, сертифікати різного номіналу від інтернет-магазинів електроніки та подарункові бокси із мерчем від українських IT компаній.

Організатори IT кубку НТУ «ХПІ»– кафедри кібербезпеки; комп’ютерної математики і аналізу даних; іноземних мов університету. Співорганізатори – Харківський IT кластер, Молодіжне наукове товариство «Q-BIT», IT компанії: NIX; Cloud Works. Партнери – IT компанії: Artjoker; Luxosoft; Mobidev; Code IT; Distributed Lab; Cruxlab; інтернет-магазин «Техно Їжак».

 

Довідка:

Всеукраїнський мультидисциплінарний онлайн-турнір «ІТ кубок НТУ «ХПІ» «Харківське троєборство» відбувся 30 жовтня – 6 листопада 2023 року. В ньому взяли участь 373 учні старших класів закладів загальної середньої освіти. Змагання проходили з інформатики, математики та англійської мови. Особливостями ІТ кубка стало поєднання теорії та практики з трьох предметів; викладання навчального матеріалу, який має рівень вищий за шкільний; рівні можливості для учасників з різним рівнем підготовки завдяки створенню двох ліг: команди з фізико-математичних класів та класів інших профілів; гейміфікація та залучення з першої хвилини: кожна лекція супроводжується тестами, під час складання яких учасники набирають конкурсні бали, інформаційна та менторська підтримка від викладачів; кубки та призи для переможців, подарунки для учасників.