Студентка ХПІ – про навчання у Краківській Політехніці

Студентка 5-го курсу кафедри технології машинобудування і металорізальних верстатів ХПІ Емілія Саприкіна протягом семестру навчалася в Університеті Краківська Політехніка ім. Тадеуша Костюшка (Польща). Поїздка  магістрантки Харківського Політеху до польського провідного технічного закладу вищої освіти відбулася завдяки її перемозі у конкурсі на участь у міжнародній програмі Erasmus+. Дівчина поділилася своїми враженнями від навчання та перебування у європейській країні.

Студентка магістратури кафедри технології машинобудування і металорізальних верстатів Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту НТУ «ХПІ» (спеціальність «Галузеве машинобудування») Емілія Саприкіна пройшла за конкурсом на освітню міжнародну програму від Erasmus+ в Польщі.

«До Кракова я прибула 23 лютого цього року, мене одразу ж поселили до студентського гуртожитку. Це гарна десятиповерхова будівля з усіма умовами для комфортного проживання та навчання. Заняття в університеті за навчальним планом мали розпочинатися 4 березня, то що ж робити в новій країні та новому університеті цілий тиждень? Цей час для новеньких виявився «орієнтаційним» і був потрібен студентам з різних країн світу для оформлення документів, знайомства з містом, спілкування між собою», – говорить Емілія Саприкіна.

За словами магістрантки ХПІ, координатори проєкту в Краківській Політехніці організовували для студентів спільні заходи, поїздки та екскурсії. Дуже приємною подією орієнтаційного тижня була вітальна зустріч для студентів, які обрали дисципліни з Механічного відділу. Їм розповіли, як користуватися розкладом занять, відповіли на запитання, надали всю необхідну інформацію та підтримку. Навчання і спілкування проходили англійською мовою, викладачі охоче пояснювали все незрозуміле.

Емілія Саприкіна відзначила, що дисципліни для своєї освітньої програми мобільності  обирала свідомо, дещо самостійно, а дещо – за рекомендаціями викладачів рідної кафедри технології машинобудування і металорізальних верстатів ХПІ. За словами студентки ХПІ, метою її поїздки до польського університету було поглиблення знань та практичних навичок з галузевого машинобудування. «Лекції та практичні заняття проходили вранці і ввечері. Ми працювали в командах над проєктами в програмах Ansys, AutoCad, NeiNastram, Catia v5, Autodesk Fusion, MSC Adams тощо. Для мене це не було складним, бо з більшістю з них я знайома ще з бакалаврату ХПІ. Лабораторні роботи ми виконували на сучасному обладнанні. Окрім офлайн-занять в Teams є групи для кожної з дисциплін, де на студентів чекають лекції та навчальний матеріал», – розповіла Емілія Саприкіна.

Дівчина розповіла, що для неї це був цінний досвід отримання нових навичок у спілкуванні із професорами європейського навчального закладу. А робота у команді над проєктами дала змогу відчути себе важливою складовою єдиного потужного організму.

Студентка магістратури Харківського Політеху вдячна ХПІ і рідній кафедрі за надану можливість зробити важливий крок до майбутньої професії, отримати нові враження і знайомства, вдосконалити англійську та вивчити польську мови.

 

Довідка:

Університет Краківська Політехніка ім. Тадеуша Костюшка (Польща) заснований у 1945 році, сьогодні є одним із провідних технічних закладів вищої освіти країни. В університеті здобувають освіту майже 15 тисяч студентів на восьми факультетах: архітектури, комп’ютерних наук і телекомунікацій, електротехніки та обчислювальної техніки, цивільного будівництва, матеріалознавства і фізики, екологічної та енергетичної інженерії, хімічної інженерії і технологій, машинобудування.

ЕРАЗМУС+ – Програма міжнародної співпраці Європейського Союзу з іншими країнами світу у сфері освіти, молоді та спорту. Її мета – підтримка освітнього, професійного та особистісного розвитку громадян ЄС і поза його межами задля внеску до стійкого зростання, якості робочих місць і соціального згуртування, для розвитку інновацій та посилення європейської ідентичності і активного громадянства. Програма забезпечує можливості навчальної та академічної мобільності в освіті та для молоді, проєкти та партнерства, розвиток стратегій і співпраці, професійні мережі та відкриті ресурси.