Айтівці ХПІ представили проєкти в стилі аніме

Студенти кафедри комп’ютерної інженерії та програмування НТУ «ХПІ» взяли участь у мінімарафоні «День анімешника». Вони представили свої проєкти, які містили елементи анімації та відповідали стилістиці аніме. Зокрема, створювали персонажів із використанням штучного інтелекту, професійних програм комп’ютерної графіки, розробляли ігри на сучасних рушіях. Акцію підтримало приблизно півсотні осіб.

Анімаційні відео студентів занурюють глядачів у світ аніме та програмування. У них айтівці кафедри комп’ютерної інженерії та програмування ХПІ демонструють свій рівень професійних знань та мистецтва.

Напрями проєктів мінімарафону були присвячені:

  • створенню персонажів з використанням штучного інтелекту та 3D моделювання;
  • створенню постера із зображенням улюблених анімаційних персонажів із використанням векторної графіки;
  • розробці елементів комп’ютерної гри на основі Unreal Engine та Unity.

Переглянути відео можна на YouTube: https://www.youtube.com/playlist?list=PLD1uBTwvx9Ni0n8bU-xFpC4p8k9xlbpo5

Захід був присвячений Всесвітньому дню анімешника, який відзначається 11 квітня. Щороку всі любителі японського аніме збираються разом, влаштовують флешмоби та віддають данину оригінальному мистецтву японської анімації.

Довідка:

Аніме (від англ. Animation) — японська анімація. Головна відмінність від анімації інших країн у тому, що аніме орієнтується не на дитячу, а переважно на підліткову чи навіть дорослу аудиторію. Популярність має не лише у Японії, а й у світі. Аніме часто (але не завжди) відрізняється характерною манерою зображення персонажів та фону.

Соцмережі кафедри комп’ютерної інженерії та програмування НТУ «ХПІ»: