Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент

Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент

Завiдувач кафедри

Заруба Віктор Яковлевич

Про кафедру

Кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту (ЕКММ) готує фахівців освітнього напрямку «Економіка і підприємництво» за спеціальностями «Економічна кібернетика» та «Маркетинг». Студенти набувають якісну базову освіту та спеціальні знання у відповідності до обраного професійного спрямування, а також навички практичної діяльності в економічній, управлінській, аналітичній та науково-дослідницькій сферах. Студенти мають можливість працювати в класах, обладнаних сучасними персональними комп’ютерами, з доступом у глобальну всесвітню мережу Internet. Все це дозволяє їм набути компетенції, які найбільш потрібні сучасному бізнесу.

Прикладами працевлаштування серед випускників кафедри є: начальник відділу маркетингу хлібозаводу «Салтівський», головний бухгалтер ЗАТ «Крафт Фудз Україна», начальник відділу маркетингу ТОВ «Малті», кредитний експерт банку «Надра», менеджер з логістики ТОВ «ИРБИС-АВТО», програмісти компанії «1С-ТЕЛЛУР», інженери підтримки IT-сервісу компанії «SUN InBev Ukraine», спеціалісти з автоматизації проектної команди LEAN компанії «SUN InBev Ukraine» (на даний час декілька десятків випускників кафедри працюються в компанії «SUN InBev Ukraine»).

На кафедрі працюють 4 доктори наук, професори, 9 кандидатів наук, доцентів. Успішно функціонує аспірантура за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами. Керівниками наукової роботи аспірантів є досвідчені науковці – професори Заруба В.Я., Кузьминчук Н.В., Райко Д.В. Колектив кафедри веде активну методичну, наукову та виховну роботу. Навчальні плани наших спеціальностей передбачають поєднання фундаментальної та практичної підготовки завдяки поглибленому вивченню сутності та перебігу економічних процесів, методів та інструментів їх дослідження, оволодіння сучасними прийомами та інформаційними технологіями менеджменту. Працює студентське наукове товариство. Наші студенти беруть активну участь у наукових конференціях, наукових публікаціях, різноманітних конкурсах за фахом. Міжнародні зв’язки кафедри реалізуються шляхом участі викладачів та студентів в міжнародних проектах, наукових конференціях, публікаціях в іноземних виданнях, стажуванні за кордоном, підготовці іноземних аспірантів. В галузі фундаментальних наукових досліджень кафедра довгі роки співпрацює з Інститутом проблем управління Російської академії наук (м.Москва).

Науковi напрямки

Загальна теорія діяльності, управління потенціалом підприємства, регіональна економіка, інформаційні технології маркетингових досліджень, іміджбілдінг, міжнародний маркетинг, дослідження групової поведінки, теорія активних систем, моделювання маркетингової, інноваційної та інвестиційної діяльності.

Випускаючi спецiaльностi та спеціалізації
  • Економічна кібернетика
  • Маркетинг