Вимоги до кандидатів та правила участі у конкурсі:

Конкурс проводять кафедри/інститути.

Відбір кандидатів на програми академічної мобільності Erasmus+ здійснюється шляхом відкритого конкурсу, який оголошується заздалегідь у блозі відділу міжнародних зв’язків та на сайтах кафедр.

Після оголошення про відкриття конкурсу, бажаючі прийняти участь у програмах мобільності, повинні звернутися до академічного координатора відповідного проєкту та подати заявку на участь у конкурсі.


Вимоги до кандидатів

Студенти Викладачі Адміністративний персонал
  • бути студентом 2-3-4 курсу ОР “бакалавр”, 1 курсу ОР “магістр”;
  • володіти англійською мовою на рівні B2;
  • напрямок підготовки (спеціальність) має співпадати з предметною областю проекту;
  • мати досягнення в студентській науково-дослідній діяльності протягом навчання в університеті.
 

  • володіти іноземною мовою на рівні не нижчому ніж той, що вимагається відповідним вишем-партнером і зазначений у міжуніверситетському договорі про реалізацію програми «Erasmus+».
  • мати план викладання/стажування, узгоджений керівником кафедри та погоджений із ВНЗ-партнером;
  • надати рейтинг науково-педагогічного працівника за останній навчальний рік.
  • володіти іноземною мовою на рівні не нижчому ніж той, що вимагається відповідним вишем-партнером і зазначений у міжуніверситетському договорі про реалізацію програми «Erasmus+»;
  • мати план стажування, узгоджений керівником структурного підрозділу університету та погоджений із ВНЗ-партнером.

 

За результатами відкритого конкурсу кафедра/інститут оголошує переможця/ців, який/які будуть номіновані НТУ«ХПІ» на участь у проєкті академічної мобільності Erasmus+.

Номінування проводить відділ міжнародних зв’язків на підставі документів, що надали кафедра/дирекція інституту.

Для номінування студента кафедра/дирекція інституту надає наступні документи:

  • витяг з протоколу засідання кафедри про проведення конкурсу з переліком усіх, хто приймав участь, та рекомендацією відібраних кандидатів;
  • академічна довідка студента з дирекції інституту про отримані оцінки за останні два семестри з підрахованим середнім балом;
  • резюме СV (формат Europass);
  • копія сертифікату, що підтверджує рівень знання іноземної мови;
  • копія першої сторінки закордонного паспорту;

Для номінування викладача кафедра/дирекція інституту надає наступні документи:

  • резюме СV (формат Europass)
  • мотиваційний лист
  • копія сертифікату, що підтверджує рівень іноземної мови;
  • план лекцій (8 годин), підписаний директором інституту;
  • копія першої сторінки закордонного паспорту;

Для номінування адміністративного персоналу кафедра/дирекція, інституту/відділу  надає наступні документи:

  • резюме СV (формат Europass)
  • мотиваційний лист
  • копія сертифікату, що підтверджує рівень знання іноземної мови (за наявності)
  • план тренінгу, підписаний керівником структурного підрозділу (керівником відділу, директором інституту)
  • копія першої сторінки закордонного паспорту.

Після отримання усіх необхідних документів, відділ міжнародних зв’язків направляє лист-номінацію кандидата  у відповідний європейський університет, а копію – кандидату та академічному координатору.

Координатор університету-партнера зв’язується з номінантом для формування запрошення та отримання усієї необхідної інформації.

Після отримання запрошення з університету-партнера, кандидат оформлює візу (якщо необхідно) для поїздки для навчання/ стажування, та, не менш, ніж за тиждень до від’їзду звертається у відділ міжнародних зв’язків для оформлення Наказу про направлення (для студентів)/ Наказу про відрядження (для співробітників).

Для наказу кандидат повинен надати у відділ наступні документи:

ПІСЛЯ ПОВЕРНЕННЯ з навчання/стажування кандидату потрібно з’явитися у Відділі міжнародних зв’язків НТУ «ХПІ» із копією сторінки закордонного паспорта про перетин кордону для оформлення наказу про повернення. Також в 10-ти денний термін після приїзду необхідно подати  ЗВІТ про результати навчання/ стажування за програмою Erasmus+ та ксерокопію Transcript of Records, видану ВНЗ-партнером.