Політехніки – призери конкурсу PR-проектів

  • 147
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    147
    Shares

Команда НТУ «ХПІ» посіла III місце в фіналі XII Міжнародного конкурсу студентських маркетингових, PR-проектів і стартапів «Золотий компас» в секції «Маркетинг».

Тема цьогорічного конкурсу – «Проекти, події та ініціативи для малих міст: бізнес та суспільний сектор». ХПІ зі своїм проектом «Чугуїв – місто твоїх вражень» представили Антуанела Адамкевич, Валерія Рогозна, Діана Кецбая, Дар’я Слива і Вікторія Ольшевська. Всі вони – студентки першого курсу кафедри менеджменту ЗЕД та фінансів (Навчально-науковий інститут економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу). Дівчата розробили проект підвищення туристичної привабливості міста Чугуєва, який включає в себе проведення квестів, екскурсій, майстер-класів для гостей міста, організацію активного і креативного відпочинку. Науковий керівник команди – к.е.н., доц. Шевченко Марина Миколаївна.

Вітаємо команду з перемогою і бажаємо подальших успіхів у навчанні та нових професійних горизонтів!

 

Довідка:

Конкурс «Золотий компас» проводиться щорічно в Харківському національному економічному університеті ім. С. Кузнеця. У ньому студенти з різних міст України та зарубіжжя змагаються, представляючи професійному журі маркетингові проекти, PR-проекти і стартапи. Зазвичай завдання включає в себе створення презентації, відео та рекламних матеріалів, розробку інформаційного супроводу проекту тощо.

Цього року в конкурсі взяли участь 13 команд з 8 вишів Харкова, Одеси, Тернополя, Чернігова, Сум і Донецька.